WHO WE ARE

Our website address is: https://elegarden.dk

Thank you for visiting Studio.  Please read this Privacy Policy, providing consent to document in order to have permission to use our services.

WHAT PERSONAL DATA WE COLLECT AND WHY WE COLLECT IT

Privacy Policy

1.PRISER

De priser, som angives på hjemmesiden, er inklusive moms.

Fragtomkostninger og leveringstid for de forskellige leveringsmetoder angives klart og tydeligt ved kassen. Hvis vi ikke kan levere din bestilling i sin helhed, men må dele den op i flere leverancer, vil du ikke blive debiteret ekstra afgifter for de efterfølgende leverancer.

Åbenlyst fejlagtige priser kan være, men er ikke begrænset til, fejlagtige prisfald i forbindelse med kampagner, eller at en vare er gratis. Elegarden har altid ret til at annullere ordrer, som indeholder åbenlyst fejlagtige priser. Kunden kan derefter foretage en ny bestilling til den korrekte pris.

 

2.BESTILLING

Du kan foretage dine bestillinger online via hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål vedrørende bestillingen, kan du kontakte vores kundeservice.

Når vi har modtaget din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis vi har en gyldig grund til ikke at sende din bestilling, vil vi informere dig om dette hurtigst muligt. Hvis vi allerede har modtaget din betaling for en sådan bestilling, vil vi tilbagebetale det aktuelle beløb ved hjælp af samme betalingsmetode, som du anvendte, da du foretog din bestilling, i det omfang det er muligt. Hvis tilbagebetalingen af nogen grund vil ske på en anden vis, vil en Elegarden-medarbejder kontakte dig for at sikre sig, at tilbagebetalingen kan gennemføres.

 

3.LEVERING

Hos Elegarden er vi meget påpasselige ved modtagelse og håndtering af ordrer og stræber altid efter at levere din bestilling i overensstemmelse med den betalingsmetode, du har valgt. Du skal angive en fuldstændig og korrekt adresseinformation i forbindelse med din ordre, da vi ikke kan garantere, at disse oplysninger kan ændres, efter du har fuldført dit køb. Det er alene du som kunde, der er ansvarlig for eventuelle leveringsfejl på grund af manglende informationer eller fejl i leveringsadressen. Vores leveringsmetoder for det respektive marked finder du i betalingsmodulet samt længst nede på hjemmesiden.

 

4.SKADER UNDER TRANSPORTEN

Skader, der er opstået under transporten, skal meddeles til kundeservice umiddelbart efter, at denne er opdaget, dog senest 2 dage efter modtagelsen eller afhentningen af pakken. Tag gerne billeder af skaderne og send dem ind til vores kundeservice. Efter enighed med kundeservice om en godkendt transportskade vil vi sende dig en erstatningsvare, hvis varen vel at mærke er på lager. Hvis varen ikke er på lager, kan et andet produkt i samme prisklasse udvælges. Hvis du som kunde ikke ønsker en anden vare, vil vi tilbagebetale varen, som returneres.

 

5.GARANTI

Elegarden tilbyder 5 års garanti. Garantien dækker produktionsfejl.

  • Hvad  dækker 5 års garanti ikke?

Skader opstået ved slitage, samt skader opstået ved at tabe produktet på gulvet, uheld, misbrug, forkert brug i henhold til brugsanvisningen samt kommerciel brug.

 

Ridser, pletter, mærker, misfarvning, korrosion eller skader fra overophedning på både yder- og indersiden af produktet.